Extern Artikel uit tijdschrift Vervagende grenzen binnen het medialandschap : Nederlandse mediamerken anno 2012 Ariën Breunis (Auteur), Vincent Hövels (Auteur), Patrick Stal (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Media ; Nederland Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Een merk is nooit af : een kleine geschiedenis van hoe merken waarde creëren Elles Poiesz (Auteur), Ariën Breunis (Auteur), Patrick Stal (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Merken Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Nederlandse mediamerken in 2013 : onderscheidend vermogen gevraagd Marieke Stoffels (Auteur), Ariën Breunis (Auteur), Milou Daniëls (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Media ; Nederland, Mediabeleid ; Nederland Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Mediamerkenonderzoek 2014 : maak het verschil met je identiteit Ariën Breunis (Auteur), Marieke Stoffels (Auteur), Dominiek Post (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Media ; Nederland, Mediabeleid ; Nederland Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift 25 sterkste Nederlandse mediamerken : content is king, toch? Evert Bos (Auteur), Ariën Breunis (Onderzoeker), Marije Roodhof (Onderzoeker) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; media Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift 10 kritische drijfveren : hoe customer centricity leidt tot omzetgroei Barbara Vulto (Auteur), Ariën Breunis (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Klantvriendelijkheid, Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen