Extern Boek Startup branding : een goed begin is het halve merk Andy Mosmans (Auteur) Uitgever Adfo Books (© 2017) Taal Nederlands Onderwerp Merken Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Corporate reputatie Andy Mosmans (Redacteur) Uitgever Kluwer (1999) Taal Nederlands Onderwerp Bedrijfsimago, Marketing Serie Marketingwijzer (9) Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Merkenbeleid Andy Mosmans (Redacteur) Uitgever Kluwer BedrijfsInformatie (1998) Taal Nederlands Onderwerp Merkenrecht Serie Marketingwijzer (1) Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Ondernemingssucces : hoe organisaties hun eigen toekomst creëren Andy Mosmans (Auteur) Uitgever Kluwer (2004) Taal Nederlands Onderwerp Management Serie Marketing watch Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Branding NL : state-of-the-art visies van Nederlandse professionals Andy Mosmans (Redacteur) Overzicht van de huidige inzichten op het gebied van merkmanagement en branding. Uitgever Adformatie Groep (2013) Taal Nederlands Onderwerp Merken, Consumentengedrag, Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Branding Andy Mosmans (Auteur), Patrick Van Thiel (Auteur) Uitgever Noordhoff Uitgevers (© 2022) Taal Nederlands Onderwerp Merken, Consumentengedrag, Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Corporate reputatie : de onderneming als merk Andy Mosmans (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Bedrijfsimago, Merken Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift De onstabiele consument Gert-Jan Lokhorst (Auteur), Andy Mosmans (Auteur), Willem Verbeke (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Consumentengedrag Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Het merk als motor Andy Mosmans (Auteur), Roland van der Vorst (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Merken Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen