Extern Boek Marketingautomatisering : een leidraad Cor Molenaar (Auteur) Uitgever Kluwer Bedrijfswetenschappen (1990) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; automatisering Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Brugboek marketing met ICT Rien Hummel (Auteur) Uitgever Academic Service (2006) Taal Nederlands Onderwerp ICT, Marketing ; automatisering Serie Brugboeken Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Automatisering van de marketing Cor Molenaar (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; automatisering Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Multimediale mogelijkheden in de marketing Cor Molenaar (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; automatisering Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Betere verkoop- en marketingresultaten door automatisering Rowland T. Moriarty (Auteur), Gordon S. Swartz (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; automatisering Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Verbetering van de marketinginformatievoorziening K.R.E. Huizingh (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp MIS, Marketing ; automatisering Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Bankieren in 2020 : de impact van consumentenvertrouwen en technologische ontwikkelingen John Goedee (Auteur), Will Reijnders (Auteur), Diederick Van Thiel (Auteur) Uitgever Prentice Hall (2008) Taal Nederlands Onderwerp Banken ; automatisering, Marketing, Klantenbinding Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen