De Game Helden zijn door de superkrachten van Manú per ongeluk naar het Wilde Westen geteleporteerd. Samen moeten ze het opnemen tegen de zombie-cowboys en hun meester: het woeste tentakelmonster. Met kleurenillustraties. Vanaf ca. 7,5 jaar.
De Game Helden worden na een schoolreisje naar een dinopark naar de prehistorie geteleporteerd. Kunnen ze veilig terugkeren? Met kleurenillustraties. Vanaf ca. 7 jaar.
De Game Helden reizen naar de tijd van de zeepiraten om te voorkomen dat de kwaadaardige Leeuwin de bloedsteen vindt, een steen die haar onsterfelijk kan maken. Met kleurenillustraties. Makkelijk te lezen. Vanaf ca. 7,5 jaar.
De botten die de hond van Maas op het strand vindt, veranderen door de bliksem in een piratenskelettenmeisje. Terwijl Maas en Amira hun best doen Bobbie Botjes te verbergen, blijkt dat er nog iets anders op het eiland tot leven is gekomen… Met stripachtige zwart-witillustraties. Vanaf ca. 9 jaar.
De Game Helden zijn ontvoerd door aliens en moeten het in een arena ver in het heelal opnemen tegen de beste alien-voetbalteams uit het universum. Als ze verliezen, wordt de aarde veroverd. Kunnen de helden de tegenstander verslaan en veilig terugkeren? Met kleurenillustraties. Makkelijk te lezen. Vanaf ca. 7 jaar.
Als Blaag de Blob wordt gestolen, teleporteren de Game Helden naar het hoofdkwartier van superschurk de Leeuwin in New York. Daar worden ze opgewacht door een robotleger en een verschrikkelijk wezen. Lukt het de vrienden om Blaag te redden? Met kleurenillustraties. Makkelijk te lezen. Vanaf ca. 7 jaar.